GadgetGang HK – Gadget幫出動〡睇唔到一樣可以用iPhone?〡 實試做義工教失明人活用超強「旁白」功能〡iPhone鏡頭可變成失明人眼睛〡一睇即讀鏡頭下物件〡無障礙穩藏黑科技功能

 
 

其實 Gadget Gang一直都希望呢個YouTube頻道唔止係單單介紹科技新產品新資訊咁簡單,而同樣希望令更多人知道,科技點樣真正幫到人,融入生活。

所以,今次 「Gadgte幫」 又再出動,不過今次唔是幫人裝 WiFi,而係去探訪訪問 香港失明人互聯會 ,希望了解同學習一下,視障人仕在沒有視力下如何使用智能電話,智能電話的各項功能又點樣幫到佢哋各項生活所需,甚至原來智能電話的鏡頭,就可以充當視障人仕的眼睛,讀出鏡頭下的物品,讓他們了解世界。

而阿聰今次更有更重要任務,原來 香港失明人互聯會 雖然一直有視障人仕電話學習班,但主力導師就只有今次訪問主角 「麵包」一個。所以 阿聰 就要極速將學到嘅,教番畀上課嘅學生,實試做個稱職嘅助教!

更重要嘅就係,訪問完,又或者大家睇完今次影片,除了了解視障人仕的生活外,他們其實也相當需要大家捐出iPhone,當然唔駛係最新最勁,其實即使是較舊的 iPhone 6S 、 iPhone 7、iPhone 8等等都已經幫到好多。當然喇,如果你都可以好似阿聰咁,幫手做埋義工助都就更好喇。

Share via:
HKFB Logo

香港失明人互聯會志在團結全港視障人士;
爭取視障人士接受教育、訓練,
獲得工作及提高社會地位的機會,
謀求改善爭及取視障人士福利。

聯絡我們

地址:九龍觀塘順緻街2號 順利社區中心地下

可到達本中心的交通工具如下:

巴士:14H、23、23M、26、27、29M、42、619、290A
小巴:47、48、54、54M、54S、60
星期一、二、五:10:00-21:30
星期三、四、六、日:10:00-18:00
公眾假期休息

支持

請支持本會服務視障人士

香港失明人互聯會志在團結全港視障人士;
爭取視障人士接受教育、訓練,獲得工作及提高社會地位的機會,謀求改善爭及取視障人士福利。

聯絡我們

九龍觀塘順緻街2號 順利社區中心地下

可到達本中心的交通工具如下:

巴士:14H、23、23M、26、27、29M、42、214、619
小巴:47、48、54、54S、60
星期一、二、五:10:00-21:30
星期三、四、六、日:10:00-18:00
公眾假期休息

支持

請支持本會服務視障人士

© Copyright 2022 by 香港失明人互聯會 | Design and Develop by DigiDumpling

Skip to content